Features

Key-handtering

Key-håndtering

App’en – Key-Box – er den eneste app som findes til brug for at håndtere nøgler, nøglebrikker eller andet som man ønsker et overblik over.

På en byggeplads vil man eksempelvis hele tiden kunne se hvem som er i besiddelse af nøglen. Det giver rigtig god mening, da man således ikke skal ulejlige andre mennesker hvis man skal have adgang til en lejlighed/hus. Man kan kontakte nøgle bærer direkte via app’en. Dette sparer tid for såvel hovedentreprenør som for dem som skal have adgang til lejligheden/huset.

Ansvaret for nøglen gives videre via app’en, da man skal indtaste en unik kode som sendes fra personen som har nøglen til personen som skal modtage nøglen. Når denne kode er indtastet hos modtager – overdrages nøglen fysisk og modtager har nu ansvaret for nøglen. Dvs. slut med sedler som skal underskrives – og slut med at skulle bruge tid på håndteringen.

Flere af vores entreprenør kunder har valgt at sætte den endelige cylinder i – og dermed spare penge på låsesmed. Den besparelse er oftest større end investeringen i at have denne app.

Den fungere meget simpelt og man er meget hurtig i gang. Alt som foregår i app’en bygges op af ejeren af projektet. Man kan have alle de projekter i app’en som man ønsker.

ID-kort

ID-kort er den nyeste udvikling i systemet – en løsning som flere af vores brugere har ønsket. Funktionen virker som et legitimationskort. Det er blevet mere og mere almindeligt at have denne funktion, hvorfor det gav rigtig god mening at inkludere denne funktion i vores App.

ID-kort funktionen er en mulighed for hurtigt at se om en person må være på pladsen eller det sted som der er tale om. Det er opbygget med et ur som man kender fra Corona pas og giver ejer af projektet en meget stor sikkerhed. Løsningen med den aktive tidskontrol og billede samt scan giver god mulighed for vagter med videre at sikre der ikke kommer uvedkommende ind.

ID-kort
telefonliste

Telefonliste

Key-box sikrer at du altid har de vigtigste personers kontakt info ved hånden. Det er en unik mulighed for at kunne kontakte de personer som er med i projektet – uden at skulle ulejlige andre personer. Telefonlisten har en søgefunktion således at du hurtigt kan søge på eventuelt navn eller firma.

Ud over denne mulighed er der desuden en liste med VIP numre. VIP listen er formet af projektejer og giver mulighed for hurtigt at kontakte vigtige personer på projektet – eksempelvis hovedansvarlige eller vagten. Listen er individuel fra projekt til projekt.

Tryghed

En af app’ens store formål er at skabe tryghed – tryghed for at man ved hvor ting som er oprettet i app’en er – hvem havde den sidst og hvor er den nu. Med app’en fås et overblik så snart man ønsker det. Tryghed for såvel bruger som ejer.

tryghed
Scroll to Top